-
Artikel
Curbing customer-to-customer misbehavior contagion in the sharing economy
Danatzis, Ilias et al. In: Journal of Business Research 173. (2024), S. 1-14 (114460).
Artikel › Journalartikel
› 2024
-
Konferenzbeitrag
Curbing the Spread of Customer- to-Customer Misbehavior in the Sharing Economy
Danatzis, Ilias et al. In: 8. Rostocker Dienstleistungstagung. Rostock: 2023, S. 1-1.
Konferenzbeitrag › Konferenzpaper
› 2023
-
Sammelbandbeitrag
Please Do Not Buy Our Brand—How Consumers Respond to Green-Demarketing Messages
Herm, Steffen et al. In: Forum Markenforschung 2021 - Tagungsband der Konferenz DERMARKENTAG. Wiesbaden: 2023, S. 105-118.
Sammelbandbeitrag › Kapitel
› 2023
-
Konferenzbeitrag
Priorities for Research on Customer Mistreatment in the Evolving Workplace
Subramony, Mahesh et al. In: Academy of Management Annual Meeting Proceedings. Briarcliff Manor, NY, USA: 2023, S. 1-1.
Konferenzbeitrag › Konferenzpaper
› 2023
-
Artikel
Perceptions of Green User Entrepreneurs’ Performance - Is Sustainability an Asset or a Liability for Innovators?
Möller, Jana; Herm, Steffen. In: Sustainability. Special Issue The Human Side of Sustainable Innovations 13, 6. (2021), S. 3580-3593.
Artikel › Journalartikel
› 2021
-
Sammelbandbeitrag
Grenzen im Fußball – Die Fußballwelt rund um die HTW Berlin
Herm, Steffen. In: Grenzen in Zeiten technologischer und sozialer Disruption. Berlin: 2019, S. 220-225.
Sammelbandbeitrag › Aufsatz
› 2019
-
Sammelbandbeitrag
Aktivierung durch E-Sports
Herm, Steffen; Simbeck, Katharina. In: Kreativität + X = Innovation. Berlin: 2018, S. 156-161.
Sammelbandbeitrag › Aufsatz
› 2018
-
Sammelbandbeitrag
Polarisierende Marketingkommunikation
Herm, Steffen; Möller, Jana. In: Kreativität + X = Innovation. Berlin: 2018, S. 180-185.
Sammelbandbeitrag › Aufsatz
› 2018
-
Konferenzbeitrag
Analysis of the Ad-tech Industry Using Internet Browsing Data
Simbeck, Katharina et al. In: Proceedings of 19th General Online Research Conference (GOR). Berlin: 2017, S. 1-20 (Abstract 39-40).
Konferenzbeitrag › Konferenzpaper
› 2017
-
Artikel
Das EU-Bio-Logo: Eine Kontrolle seiner Wirkung nach fünf Jahren Marktpräsenz
Herm, Steffen; Möller, Jana. In: PraxisWISSEN – German Journal of Marketing , Nr. 1/2016. (2016), S. 66-78.
Artikel › Journalartikel
› 2016
-
Sammelbandbeitrag
Impulskaufverhalten im Online-Handel
Herm, Steffen; Simbeck, Katharina. In: Digitalisierung: Menschen zählen. Berlin: 2016, S. 74-80.
Sammelbandbeitrag › Aufsatz
› 2016
-
Artikel
Schlanke Taille überzeugt - Designcodes für Light-Produkte
Herm, Steffen. In: Verpackungsrundschau 67. Jg., Nr. 8/2016. (2016), S. 68-69.
Artikel › Journalartikel
› 2016
-
Artikel
Stärken des stationären Handels ausspielen
Herm, Steffen. In: Autohaus 60. Jg., Nr. 17/2016. (2016), S. 70-73.
Artikel › Journalartikel
› 2016
-
Artikel
Brand Identification by Product Design - The Impact of Evaluation Mode and Familiarity
Herm, Steffen; Möller, Jana. In: Psychology & Marketing 31, 12. (2014), S. 1084–1095.
Artikel › Journalartikel
› 2014
-
Konferenzbeitrag
Endorser’s Body Posture as an Antecedent of (Luxury) Brand Personality Perception
Herm, Steffen et al. In: Proceedings of the Global Marketing Conference (GMC). Singapore: 2014, S. 1257-1269.
Konferenzbeitrag › Konferenzpaper
› 2014
-
Artikel
Information Aggregation in Online Communities
Herm, Steffen. In: The Brunswik Society Newsletters 29. (2014), S. 25-26.
Artikel › Journalartikel
› 2014
-
Artikel
Negative Spillover Effects in Brand Cooperation
Herm, Steffen. In: Journal of Business Economics 84, 8. (2014), S. 1087-1109.
Artikel › Journalartikel
› 2014
-
Artikel
Persönlichkeit macht den Unterschied
Herm, Steffen. In: Markenartikel Band 76, Nr. 5. (2014), S. 40-42.
Artikel › Journalartikel
› 2014
-
Konferenzbeitrag
The Judge Principle: A new paradigm for information aggregation in crowdsourcing processes
Herm, Steffen et al. In: EMAC 2014 Proceedings. Valencia, Spanien: 2014, S. 256 (Verweis auf 6 Seiten Volltext).
Konferenzbeitrag › Konferenzpaper
› 2014
-
Artikel
When the Crowd Evaluates Soccer Players' Market Values: Accuracy and Evaluation Attributes of an Online Community
Herm, Steffen et al. In: Sport Management Review 17, 4. (2014), S. 484–492.
Artikel › Journalartikel
› 2014
-
Konferenzbeitrag
Brand Identification by Product Design in Different Evaluation Modes
Herm, Steffen; Möller, Jana. In: EMAC 2013 Proceedings. Istanbul, Türkei: 2013, S. 212 (Abstract), CD mit 7 Seiten Volltext ohne Seitenangabe.
Konferenzbeitrag › Konferenzpaper
› 2013
-
Sammelbandbeitrag
Branding by Product Design
Herm, Steffen; Möller, Jana. In: Zukunft Wirtschaft. Beiträge und Positionen 2013, Schriften der Hochschule für Technik und Wirtschaft Berlin. Berlin: 2013, S. 160-165.
Sammelbandbeitrag › Aufsatz
› 2013
-
Artikel
Shaping Retail Brand Personality Perceptions by Bodily Experiences
Möller, Jana; Herm, Steffen. In: Journal of Retailing Band 89, 4. (2013), S. 438–446.
Artikel › Journalartikel
› 2013
-
Artikel
When Things Go Wrong, Don't Rely on Committed Consumers: Effects of Delayed Product Launches on Brand Trust
Herm, Steffen. In: Journal of Product Innovation Management Jg. 30, 1. (2013), S. 70–81.
Artikel › Journalartikel
› 2013
-
Konferenzbeitrag
A Study of Consumer Responses to Transgressions in a Producer-Retailer Brand Partnership.
Herm, Steffen; von der Heidt, Tania. In: Sharing the cup of knowledge: Australian and New Zealand Marketing Academy (ANZMAC) Conference 2012. Adelaide, Neuseeland: 2012, S. Onlinepublikation.
Konferenzbeitrag › Konferenzpaper
› 2012
-
Konferenzbeitrag
Measuring Consumer Confusion Evoked by Design Copycats: The Influence of Evaluation Mode
Herm, Steffen; Möller, Jana. In: American Marketing Association (AMA) Summer Educators' Conference Proceedings. Chicago, USA: 2012, S. 259.
Konferenzbeitrag › Konferenzpaper
› 2012
-
Konferenzbeitrag
Two Routes to Brand Recognition in Product Design: A New Method to Examine Explicit and Implicit Cues
Herm, Steffen. Ljubljana: 2011, S. 226 (Abstract, Full: 7 Seiten).
Konferenzbeitrag › Konferenzpaper
› 2011
-
Konferenzbeitrag
What Makes a Brand Exciting? The Role of Embodiment in Brand Personality Interpretation
Herm, Steffen; Möller, Jana. In: American Marketing Association (AMA) Summer Educators' Conference Proceedings. Chicago, USA: 2011, S. 416-417.
Konferenzbeitrag › Konferenzpaper
› 2011
-
Konferenzbeitrag
Applying Means-End Analysis in Brand Controlling
Herm, Steffen. Istanbul: 2010.
Konferenzbeitrag › Konferenzpaper
› 2010
-
Konferenzbeitrag
Does a Delayed Product Launch violate Brand Trust?
Herm, Steffen. Berlin: 2010.
Konferenzbeitrag › Konferenzpaper
› 2010
-
Konferenzbeitrag
Effects of Delayed Product Launches on Brand Trust in a Global Environment
Herm, Steffen; Möller, Jana. Tokio: 2010, S. 1474 (Abstract, Full: 25 Seiten).
Konferenzbeitrag › Konferenzpaper
› 2010
-
Konferenzbeitrag
Too late, or just later than announced? Effects on brand trust by delaying product introductions in competitive situations
Herm, Steffen; Möller, Jana. New Orleans: 2010, S. 67-68 (Abstract, Full: 20 Seiten).
Konferenzbeitrag › Konferenzpaper
› 2010
-
Konferenzbeitrag
Your ad shall get your target, not you: Perceptional biases of persuasion agents
Möller, Jana; Herm, Steffen. Kopenhagen: 2010, S. 139 (Abstract, Full: 7 Seiten).
Konferenzbeitrag › Konferenzpaper
› 2010
-
Konferenzbeitrag
Your Fault, My Fault - Effects of Producer’s Delays on Retailer’s Brand Trust
Herm, Steffen. Berlin: 2010.
Konferenzbeitrag › Konferenzpaper
› 2010
-
Artikel
Die Fallstudie
Herm, Steffen, Grunert, Claudia. In: Das Wirtschaftsstudium , 10. (2009), S. 1342-1343.
Artikel › Journalartikel
› 2009
-
Konferenzbeitrag
Evaluating Brand Specific Risks Using Means-End Analysis
Herm, Steffen. Nantes: 2009, S. (Full: 7 Seiten).
Konferenzbeitrag › Konferenzpaper
› 2009
-
Konferenzbeitrag
Consequences of delay: The Brand Commitment Brand Trust Paradox
Herm, Steffen. Brighton: 2008, S. (Full: 7 Seiten).
Konferenzbeitrag › Konferenzpaper
› 2008
-
Artikel
Die Fallstudie aus der Betriebswirtschaftslehre
Herm, Steffen, Volker, Trommsdorff. In: Das Wirtschaftsstudium , 1 (37). (2008), S. 98-99.
Artikel › Journalartikel
› 2008
-
Sammelbandbeitrag
Franchising
Ahlert, Martin, Herm, Steffen. In: Das neue Lexikon der Betriebswirtschaftslehre. München: 2008, S. 457-460.
Sammelbandbeitrag › Aufsatz
› 2008
-
Buch / Monographie
Markenvertrauen
Herm, Steffen.
Berlin:
Technische Universität Berlin
2008.
Buch / Monographie › 2008
-
Artikel
Zur Messung markenspezifischer Risikowahrnehmungen mit der Means-End-Analyse
Herm, Steffen, Gall, Katja. In: Marketing-ZFP , 3 (30). (2008), S. 161-174.
Artikel › Journalartikel
› 2008
-
Sammelbandbeitrag
Die Bedeutung des Markenvertrauens für die Akzeptanz von Innovationen
Herm, Steffen, Trommsdorff, Volker. In: Handelsforschung 2007. Stuttgart: 2007, S. 84-103.
Sammelbandbeitrag › Aufsatz
› 2007
-
Artikel
Produktpositionierung im Markt für Spielkonsolen
Trommsdorff, Volker, Herm, Steffen. In: marketing journal , 12 (40). (2007), S. 18-22.
Artikel › Journalartikel
› 2007
-
Konferenzbeitrag
Vertrauensschäden durch nicht ankündigungskonforme Produkteinführungen
Herm, Steffen. Gießen: 2007.
Konferenzbeitrag › Konferenzpaper
› 2007
-
Sammelbandbeitrag
20 Jahre Suche nach Erfolgsfaktoren im Handel
Trommsdorff, Volker, Herm, Steffen. In: Handelsforschung 2006. Stuttgart: 2006, S. 15-23.
Sammelbandbeitrag › Aufsatz
› 2006
-
Artikel
Konsumentenvertrauen und Marken
Trommsdorff, Volker, Goetze, Franziska, Herm, Steffen. In: Das Wirtschaftsstudium , 10 (35). (2006), S. 1264-1270.
Artikel › Journalartikel
› 2006
-
Konferenzbeitrag
Prognosen zur Adoption Neuer Produktgenerationen - Eine Betrachtung von Wahrgenommenen Kaufrisiken und Referenzpunkten
Herm, Steffen. Netzeband: 2006.
Konferenzbeitrag › Konferenzpaper
› 2006
-
Sammelbandbeitrag
Zur Bedeutung des Zielkundenvertrauens für die Adoption von Innovationen
Trommsdorff, Volker, Herm, Steffen, Goetze, Franziska. In: Konsumentenvertrauen – Ein Beitrag zur ökonomischen Theorie des Vertrauens. München: 2006, S. 465-478.
Sammelbandbeitrag › Aufsatz
› 2006
-
Konferenzbeitrag
Distribution Strategies for the European Food Market
Herm, Steffen, Gattermann Perin, Marcello. São Paulo, Brasil: 2005.
Konferenzbeitrag › Konferenzpaper
› 2005
-
Sammelbandbeitrag
Der Automobilvertrieb zwei Jahre nach Einführung der neuen GVO
Blaich, Günther, Herm, Steffen. In: Diskussionsforum für Handel, Distribution, Netzwerk- und Markenmanagement 2004. Münster: 2004, S. 143-152.
Sammelbandbeitrag › Aufsatz
› 2004